
ایجاد باشگاه مشترک با زنجیره تأمین دانش
- دیلی مارکت دارای ۸ میلیون عضو باشگاه مشتریان میباشد که با ایجاد باشگاه مشترک با زنجیره تأمین دانش این جمعیت به ۲۰ میلیون عضو خواهد رسید.
- تا پایان سال 1404، طرح ملی «کام» با 30 میلیون عضو فعال، یکی از بزرگترین طرحهای کشور در حوزه بیمه، بانک و کارآفرینی خواهد بود.
- هر فرد با عضویت در این طرح، صاحب بیمهنامه عمر و سرمایهگذاری میشود و با هر خرید از ۸۰۰۰ فروشگاه طرف قرارداد با شرکت زنجیره تامین دانش در سراسر کشور، به اندوخته بیمهنامه خود میافزاید.
- نکته مهم: تأمین حق بیمه، بیمههای عمر و سرمایهگذاری طرح ملی کام صرفا از طریق واریز منابع اهداء تخفیف از سوی فروشگاهها و بنگاههای اقتصادی طرف قرارداد صورت میپذیرد و بیمه شده در جهت این بیمه نامه ها هیچ وجهی پرداخت نمیکند.
- پیش بینی می شود در طول 3 سال آینده همچون کشورهای توسعه یافته 90 درصد مردم ایران از طریق طرح ملی کام دارای بیمه های عمر و سرمایه گذاری شوند.
- مجموعههای همکار دیلی مارکت که در طرح ملی کام با زنجیره تأمین دانش مشارکت و همکاری می نمایند به شرح ذیل می باشد:
- 1400 فروشگاه فعال دیلی مارکت در سراسر کشور
- شرکتهای تولیدی
- مجتمع صنايع غذايي لبني و بستني ميهن (نام تجارتی فروت لند)
- زرین صنعت سرو (نام تجارتی خوشبخت، هایلی و مکنزی)
- طبیعت سبز پارس کهن
- توسعه صنايع غذايي پاندا ميهن
- غذا صنعت پاندا
- مزرعه سبز پاندا
- هلدینگ توسعه غزال شامل:
غلات صنعت غزال، حامی کشاورز وطن، سالم خوراک افق، توسعه غلات افق، کشت و صنعت سبز غزال، کشت و صنعت افق قلعه پارسیان، زنجیره سالم طیور، آراد تجارت غزال، آتیه غلات افق، آتیه غلات وطن، توسعه زنجیره سلامت
- بازار مجازی:
- پخش سراسری طبیعت بازار
- سلام بازار
- Alinland
- Rocket
- Aldy
ثبت دیدگاه
دیدگاه خود را در فرم زیر ثبت کنید