• دیلی مارکت دارای ۸ میلیون عضو باشگاه مشتریان می‌باشد که با ایجاد باشگاه مشترک با زنجیره تأمین دانش این جمعیت به ۲۰ میلیون عضو خواهد رسید.
  • تا پایان سال 1404، طرح ملی «کام» با 30 میلیون عضو فعال، یکی از بزرگ‌ترین طرح‌های کشور در حوزه بیمه، بانک و کارآفرینی خواهد بود.
  • هر فرد با عضویت در این طرح، صاحب بیمه‌نامه عمر و سرمایه‌گذاری می‌شود و با هر خرید از ۸۰۰۰ فروشگاه طرف قرارداد با شرکت زنجیره تامین دانش در سراسر کشور، به اندوخته بیمه‌نامه خود می‌افزاید.
  • نکته مهم: تأمین حق بیمه، بیمه‌های عمر و سرمایه‌گذاری طرح ملی کام صرفا از طریق واریز منابع اهداء تخفیف از سوی فروشگاه‌ها و بنگاه‌های اقتصادی طرف قرارداد صورت می‌پذیرد و بیمه شده در جهت این بیمه نامه ها هیچ وجهی پرداخت نمی‌کند.
  • پیش بینی می شود در طول 3 سال آینده همچون کشورهای توسعه یافته 90 درصد مردم ایران از طریق طرح ملی کام دارای بیمه های عمر و سرمایه گذاری شوند.
  • مجموعه‌های همکار دیلی مارکت که در طرح ملی کام با زنجیره تأمین دانش مشارکت و همکاری می نمایند به شرح ذیل می باشد:
  • 1400 فروشگاه فعال دیلی مارکت در سراسر کشور
  • شرکتهای تولیدی
  • مجتمع صنايع غذايي لبني و بستني ميهن (نام تجارتی فروت لند)
  • زرین صنعت سرو (نام تجارتی خوشبخت، هایلی و مکنزی)
  • طبیعت سبز پارس کهن
  • توسعه صنايع غذايي پاندا ميهن
  • غذا صنعت پاندا
  • مزرعه سبز پاندا
  • هلدینگ توسعه غزال شامل:

غلات صنعت غزال، حامی کشاورز وطن، سالم خوراک افق، توسعه غلات افق، کشت و صنعت سبز غزال، کشت و صنعت افق قلعه پارسیان، زنجیره سالم طیور، آراد تجارت غزال، آتیه غلات افق، آتیه غلات وطن، توسعه زنجیره سلامت

  • بازار مجازی:
  • پخش سراسری طبیعت بازار
  • سلام بازار
  • Alinland
  • Rocket
  • Aldy