• نشست جذب و مدیریت سرمایه‌های خرد و کلان اتباع و مهاجران خارجی در زنجیره‌های تأمین کشور با حضور مدیر کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری قزوین و مدیریت امور شعب بانک ملی ایران استان قزوین برگزار شد.
  • به گزارش روابط عمومی اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری قزوین، خسرو طریقی روز یکشنبه در نشست جذب و مدیریت سرمایه‌های خرد و کلان اتباع و مهاجران خارجی در زنجیره‌های تأمین کشور که با حضور معدنی مدیریت امور شعب بانک ملی ایران و دبیر کمیسیون هماهنگی های بانک های استان قزوین به همراه معاونین در دفتر اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استاندرای قزوین برگزار شد.

امضای تفاهم‌نامه «جذب و مدیریت سرمایه‌های خرد و کلان اتباع و مهاجران خارجی» میان سازمان ملی مهاجرت و بانک ملی ایران، طرحی است که به منظور ساماندهی و مدیریت سرمایه های اتباع خارجی در فرآیند تولید کشور ایجاد شده تا انشاا... طرفین از این موضوع بهره مند شوند. مدیر کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری قزوین اضافه کرد: در این چارچوب که با پیشنهاد و پیگیری سازمان ملی مهاجرت صورت پذیرفته، با همکاری بانک ملی ایران و یکی از شرکت‌های کارآفرین مطرح در سطح کشور، تفاهم‌نامه‌ای به امضا رسید که بر مبنای آن مهاجرین می‌توانند منابع مالی و درآمدهای خود را در بانک ذخیره کنند، این سرمایه صرف تولید و فعالیت‌های اقتصادی شده و خود مهاجران می‌توانند در سود آن شریک شوند.