به گزارش روابط عمومی اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری البرز؛ با توجه به ابلاغ شیوه نامه اجرای طرح جذب و مدیریت منابع مالی و سپرده گذاری اتباع و مهاجرین خارجی در زنجیره های تولید کشور از سوی سازمان ملی مهاجرت، در روز دوشنبه ۲۵ دی ماه ۱۴۰۲ جلسه ای با حضور مدیران دفاتر خدمات اقامت و اشتغال اتباع خارجی استان در این اداره کل برگزار شد.

در این جلسه دهقان شیری ضمن عرض تسلیت شهادت امام هادی علیه السلام، به تبیین ابعاد طرح ابلاغی پرداخت و بر ضرورت ارایه توضیحات کامل از سوی مدیران دفاتر به متقاضیان و رفع ابهامات ایشان تأکید نمود. مدیرکل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری البرز ضمن شرح کامل تفاهم نامه ملی فیمابین سازمان ملی مهاجرت - وزارت کشور، بانک ملی ایران و شرکت مدیریت زنجیره تأمین دانش، خواستار اطلاع رساني طرح از سوی دفاتر با استفاده از تمام ظرفیت های موجود شد.

وی گفت: با اجرای موفقیت آمیز این طرح شاهد هدایت سرمایه های خرد اتباع خارجی به سمت زنجیره های تولید خواهیم بود که موجب اشتغال زایی می گردد. در ادامه دهقان شیری افزود: اتباع خارجی شرکت کننده در این طرح ضمن امکان برخورداری از سکونت، تردد و اشتغال از مزایای بیمه ای نیز بهره مند خواهند شد. وی مهمترین مزیت این طرح را دریافت دفترچه‌ اقامت قابل تمدید برای این طیف از اتباع برشمرد و گفت: شرکت در این طرح برای دارندگان برگه سرشماری و بازسرشماری الزامیست.

به نقل از: سایت اداره اتباع البرز