هفتمین جلسه هماهنگی سپرده سرمایه گذاری خرد اتباع و مهاجرین خارجی در چرخه تولید با حضور مدیرکل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری فارس، سرپرست امور شعب بانک ملی ایران در استان فارس، رئیس انجمن دفاتر کفالت استان، رؤسای حوزه و شعب بانک ملی ایران، نمایندگان شرکت مدیریت زنجیره تأمین دانش؛ طراح و مجری طرح و کارشناسان مربوطه به میزبانی سرپرستی بانک ملی ایران در استان برگزار شد.

در این جلسه ابعاد مختلف جذب و مدیریت منابع مالی و سرمایه گذاری اتباع و مهاجرین خارجی استان فارس مورد بررسی و ارزیابی قرار گرفت. در ادامه جلسه برخی مشکلات اجرای طرح در دفاتر کفالت و شعب بانک ملی توسط اعضاء عنوان و دکتر قربانی مدیر کل امور اتباع و مهاجرین خارجی خواستار افزایش شعب بانک درگیر در اجرای طرح و نظارت دقیق و روزانه از روند کار و همچنین رفع سریع مشکلات جهت سهولت کار و حفظ شأن و منزلت اتباع خارجی شرکت کننده در طرح شد که مورد موافقت سرپرست شعب بانک ملی استان قرار گرفت و دستور رفع سریع مشکلات را صادر کردند.

بهرنگ قربانی ضمن توصیف استقبال به عمل آمده تاکنون، از همه اتباع ساکن در استان به خصوص اتباع دارای برگ سرشماری دعوت کرد ضمن مراجعه به دفاتر 13 گانه کفالت استان و شرکت در طرح سپرده گذاری از مزایای ارزشمند طرح بهره مند گردند.