با وجود گذشت تنها 2 روز از شروع طرح اتباع در شهر ورامین، مهاجرین این شهر استقبال بسیار چشم گیری را از این طرح داشته اند.

  • به گزارش روابط عمومی شرکت بیمه حکمت صبا، در ادامه استقبال پرشور از طرح جذب و مدیریت منابع مالی و سپرده گذاری که با نام طرح اتباع در کشور شناخته می شود، دکتر بهاری فر مدیرعامل شرکت بیمه حکمت صبا با حضور در مجموعه ورزشی شهید شیرکوند ورامین که از دو روز گذشته با حضور کارشناسان بیمه ای این شرکت میزبان اتباع و مهاجرین می باشد، بازدید نموده و از نزدیک به صورت چهره به چهره با آنان دیدار کرد.
  • در این بازدید دو ساعته، دکتر بهاری فر ضمن تأکید بر موضوع خدمت رسانی بیمه ای سریع و به موقع به اتباع و مهاجرین، گفت: احترام و تکریم به همه افراد از جمله اتباع و مهاجرین خارجی، نماد اعتقادی و فرهنگی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است و این موضوع باعث تعلق خاطر آنها به نظام و كشور می شود.
  • بر همین اساس، کلیه اتباع و مهاجرین خارجی دارای مدارک اقامتی معتبر در استان تهران که تمایل به دریافت خدمات متنوع بیمه ای در قالب طرح مذکور دارند می توانند به آدرس: ورامین، خیابان صادقعلی، خیابان شهید فکوری، مجتمع ورزشی شهید شیرکوند مراجعه نمایند.

گفتنی است، اتباع خارجی مقیم ایران با مشکلات متعددی از جمله عدم برخورداری از پوشش های بیمه ای مناسب مواجه هستند که با اجرای این طرح، شرکت بیمه حکمت صبا با ارایه طیف گسترده ای از پوشش های بیمه ای، نیازهای مختلف اتباع و مهاجرین را پوشش و به آنها این امکان را می دهد تا از مزایای بیمه ای برای اولین بار بهره مند شوند.