امروز چهارشنبه دوم اسفند ماه 1402 ساعت۸ صبح

دانش راهداری مدیرعامل زنجیره دانش در مراسم رونمایی از اولین برات غیر قابل تنزیل و قابل انتقال در زنجیره های مرتبط در جمع کارآفرینان و مدیران استانی بانک ملی استان البرز :

  • صفوف فشرده و به هم پیوسته کیلومتری اتباع خارجی برای سپرده گذاری در بانک ملی ایران جهت مشارکت درتأمین منابع مالی زنجیره های تولیدکشور، مسیر جدیدی در توسعه اقتصاد ایران و زندگی با عزت توأم با منفعت مشترک برای جامعه میهمان و میزبان رقم زده است. این مسیر جدید و طلایی، مدیون تفکر هوشمندانه، نگاه ملی و روحیه تخصصی و جهادی مدیران و کارکنان خدوم سازمان ملی مهاجرت وزارت کشور و همکاران انقلابی آنها در سراسر کشور است.
  • انشاالله در طرح مدیریت و تأمین مالی زنجیره های تولید که به نام طرح جامع "تولید ملی، مشارکت مردمی، فروش ملی" نام گذاری شده است شاهد استقبال اکثریت مردم ایران باشیم.
  • پیش بینی می شود حدود ۸ میلیون ایرانی و ۲ میلیون اتباع افغانستانی سپرده گذار در این طرح مشارکت نمایند.
  • عزیزان افغانستانی با مشارکت ایرانیان از طریق برات غیر قابل تنزیل، محصولات ایرانی را به صورت اقساط و بدون بهره بانکی و حتی بدون کارمزد بانکی به قیمت مصرف کننده خریداری می نمایند و به کشورهای مختلف دنیا از جمله افغانستان که بستگانشان حضور دارند صادر خواهند نمود.

برونداد فروش مویرگی محصولات ایرانی در این طرح جامع، افزایش ۲۰۰ درصدی سهم صادرات ایران به افغانستان خواهد بود.