امروز چهارشنبه دوم اسفند ماه 1402 ساعت۸ صبح

دانش راهداری مدیرعامل زنجیره دانش در مراسم رونمایی از اولین برات غیر قابل تنزیل و قابل انتقال در زنجیره های تولید مرتبط در جمع کارآفرینان و مدیران استانی بانک ملی استان البرز :

  • صفوف فشرده و به هم پیوسته کیلومتری اتباع خارجی برای سپرده گذاری در بانک ملی ایران جهت مشارکت درتأمین منابع مالی زنجیره های تولیدکشور، مسیر جدیدی در توسعه اقتصاد ایران و زندگی با عزت توأم با منفعت مشترک برای جامعه میهمان و میزبان رقم زده است. این مسیر جدید و طلایی، مدیون تفکر هوشمندانه، نگاه ملی و روحیه تخصصی و جهادی مدیران و کارکنان خدوم سازمان ملی مهاجرت وزارت کشور و همکاران انقلابی آنها در سراسر کشور است.
  • انشاالله در طرح مدیریت و تأمین مالی زنجیره های تولید که به نام طرح جامع "تولید ملی، مشارکت مردمی، فروش ملی" نام گذاری شده است شاهد استقبال اکثریت مردم ایران باشیم.
  • پیش بینی می شود حدود ۸ میلیون ایرانی و ۲ میلیون اتباع افغانستانی سپرده گذار در این طرح مشارکت نمایند.
  • عزیزان افغانستانی با مشارکت ایرانیان از طریق برات غیر قابل تنزیل، محصولات ایرانی را به صورت اقساط و بدون بهره بانکی و حتی بدون کارمزد بانکی به قیمت مصرف کننده خریداری می نمایند و به کشورهای مختلف دنیا از جمله افغانستان که بستگانشان حضور دارند صادر خواهند نمود.
  • برونداد فروش مویرگی محصولات ایرانی در این طرح جامع، افزایش ۲۰۰ درصدی سهم صادرات ایران به افغانستان خواهد بود.