جلسه هماهنگی اجرای دستورالعمل نوسازی فرآیند ثبت نام، سپرده گذاری، بسته بیمه تکمیلی و صدور کارت شناسایی موقت سپرده گذاری خرد اتباع خارجی در استان خراسان رضوی برگزار شد.

  • جلسه هماهنگی اجرای دستورالعمل نوسازی فرآیند ثبت نام، سپرده گذاری، بسته بیمه تکمیلی و صدور کارت شناسایی موقت سپرده گذاری خرد اتباع خارجی استان خراسان رضوی صبح امروز شنبه 26 خرداد 1403 به ریاست مدیرکل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری خراسان رضوی و با حضور مدیرکل کار، تعاون و رفاه اجتماعی، مدیریت شرکت زنجیره تأمین دانش و تعدادی از مدیران دفاتر خدمات اقامت و اشتغال اتباع خارجی استان خراسان رضوی در محل این اداره کل برگزار شد.
  • حسین شرافتی در این نشست با اشاره به تجربه موفق استان خراسان رضوی به عنوان یکی از استانهای پیشگام اجرای طرح مدیریت سپرده گذاری خرد اتباع خارجی بیان داشت: اجرای این طرح بر اساس دستورالعملها و بخشنامه های سازمان ملی مهاجرت از سال گذشته با رویکرد هم افزایی و تسهیل ارایه خدمات به اتباع و مهاجرین خارجی در استان خراسان رضوی کلید خورد و مورد استقبال گروههای هدف قرار گرفت.
  • وی در ادامه ضمن تقدیر از همکاری و همراهی سایر دستگاهها و نهادهای متولی، یادآور شد: اجرای طرح سپرده گذاری خرد اتباع خارجی علاوه بر هم افزایی و تسهیل در خصوص ارایه خدماتی بیمه ای، اقامت و... به اتباع خارجی موجب به کارگیری منابع مالی جذب شده همسو با حکمرانی هوشمند سازمان ملی مهاجرت و در راستای بهبود اشتغال و وضعیت کسب و کار در استان خواهد شد.