دانش راهداری کارآفرین برتر ایران و جهان در جمع نخبگان کارآفرین پیرامون دولت كارآفرین

دستیابی به آرمان های توسعه پایدار کشور برای فتح بازارهای جهانی و رسیدن به جایگاه شایسته ایرانیان، هرگز بدون مشارکت، همکاری و پشتیبانی دو عنصر مهم و مؤثر متولی توسعه در کشور یعنی دولت و کارآفرینان امکان پذیر نمی باشد. فلذا اتحاد هر دو می تواند جهشی فوق العاده و کارسازی را در توسعه اقتصادی، علمی، اجتماعی و فرهنگی شکل دهد،

دولتمردان بدانند که نابودی بیکاری و ایجاد شغل پایدار برای جوانان کشور فقط از دست توانمند و خلاق کارآفرینان بر می آید ولاغیر. با پول پاشی نمی توان تولید شغل کرد. باید تفکرات کهنه و بی خاصیت بخشی از مدیران کشور را که اجازه خلق مسیر جدید را به کارآفرینان نخبه نمی دهند را کنار گذاست و دولت کارآفرین را ایجاد نمود.

راهداری افزود:

 برای ایجاد یک دولت کارآفرین، علاوه بر این که دولت باید به سمت کوچک سازی و خصوصی سازی پیش برود باید به همراه بخش خصوصی به دنبال توسعه اقتصادی جامعه باشد و با بخش خصوصی هماهنگ باشد. دولت با حفظ و اعمال حاکمیت خود، امور تصدی گری را به بخش خصوصی واگذار کند و خود بر آن نظارت داشته باشد و علاوه بر نظارت با بخش خصوصی همگام در جهت توسعه اقتصادی جامعه پیش برود. توسعه گرایی بیانگر تمایل و گرایش شدید جامعه و یا نخبگان آن به تحول ساختارهای اقتصادی، اجتماعی، سیاسی و فرهنگی در جهت نوسازی، پیشرفت، صنعتی شدن، تولید و رفاه است.

راهداری درآخر ابراز امیدواری کرد که انشاالله دولت وفاق ملی یک دولت قوی و کارآفرین باشد .